Click to listen highlighted text! Powered By GSpeech

Wycieczka na wieże widokową na Skiełku Wyróżniony

Wycieczka na wieże widokową na Skiełku

Wycieczka na Skiełek

Wycieczka szkolna z okazji Dnia Dziecka na wieżę widokową na górze Skiełek w Łukowicy okazała się  dla nas niezapomnianym przeżyciem. Dzięki staraniom członków Rady Rodziców, którzy wcześniej testowo przeszli kilka tras, wybraliśmy optymalną drogę, prowadzącą nas przez najciekawsze miejsca.

Nasza przygoda rozpoczęła się w Roztoce, skąd wyruszyliśmy wyznaczonym szlakiem turystycznym prowadzącym ścieżką leśną. Już na samym początku odczuwaliśmy przyjemność ze zbliżającej się długiej wędrówki, ponieważ drzewa otaczały nas, chroniąc przed mocnymi promieniami słońca. Spacerując pośród nich, mogliśmy podziwiać piękne widoki i rozmaite, powalone spróchniałe kłody, wspaniałe olbrzymie mrowiska, wszystko to sprawiało wrażenie, jakbyśmy znajdowali się nie w Roztoce, a w malowniczym Parku Krajobrazowym.

Po godzinie intensywnej wędrówki dotarliśmy do urokliwej prywatnej polany leśnej, położonej na granicy Roztoki i Łukowicy. Tam czekało na nas świetnie urządzone pole biwakowe, przygotowane przez Radę Rodziców. Dla uczniów przygotowano wygodne koce, a na dwóch grillach przyrządzano pyszne jedzenie. Był to wspaniały poczęstunek, który cieszył nasze podniebienia i dodawał energii na dalszą część wycieczki.

Po  odpoczynku i zabawie udaliśmy się dwiema trasami w kierunku wieży widokowej. Po dotarciu na miejsce zostaliśmy oczarowani wspaniałymi panoramami, które rozciągały się przed naszymi oczami. Z wieży na Skiełku można było podziwiać malownicze krajobrazy, rozciągające się poza horyzontem. Największym powodzeniem cieszył się widok Tatr. Wrażenie, jakie zrobiły na nas te widoki, było niezwykłe i na długo pozostanie w naszej pamięci.

Dodatkową atrakcją była okolicznościowa pieczęć turystyczna, która cieszyła się ogromnym zainteresowaniem uczestników wycieczki. Każdy mógł zapieczętować swoją kartę turystyczną, jako pamiątkę z tego niezwykłego miejsca, my jednak nie byliśmy na to przygotowani więc pieczęć masowo upiększała ręce młodych turystów.

Po zakończonej przygodzie bezpiecznie wróciliśmy do Szkoły w Roztoce, pełni radości i wrażeń. Chcielibyśmy serdecznie podziękować Rodzicom: Annie Trzaskowskiej, Lucynie i Rafałowi Batko oraz Monice Koza, za ich pomysłowość i zaangażowanie w organizację tej niezapomnianej wycieczki. Dzięki nim mieliśmy możliwość przeżyć fantastyczne chwile, które na zawsze pozostaną w naszych sercach.

Zapraszamy do obejrzenia filmów i zdjęć: